Vær tryg online med sikkerhedspakken fra Norlys

Når du bestiller internet hos Norlys, følger vores sikkerhedspakke altid med for 0 kr./md.

Du får én samlet sikkerhedspakke, der blandt andet beskytter dig og din familie mod virus og hackerangreb. Og du kan sætte familieregler op på alle jeres enheder, så børnene er beskyttet mod skadeligt indhold.

Læs mere om sikkerhedspakken

Bestil internet fra Norlys

Hos Norlys skal du ikke bekymre dig om hastighed, stabilitet eller sikkerhed. Når du bestiller internet, får du 1000 Mbit og sikkerhedspakke inkluderet, så hele familien trygt kan være online på samme tid uden problemer. Du kan også få wifi-enheder med i løsningen, så du er sikker på at få godt wifi i alle hjemmets hjørner.

Tjek din adresse

Er du allerede kunde?

Hvis du allerede er kunde hos Norlys og ønsker at ændre din internethastighed, skal du kontakte kundeservice. 

Er du i tvivl om, hvilken hastighed du har hos Norlys, kan du altid logge ind på Mit Norlys og se det.

Har du brug for hjælp til din bestilling?

Er du i tvivl om, hvilket produkt du skal vælge? Indtast dine oplysninger herunder, så ringer en salgsmedarbejder dig op hurtigst muligt. Har du spørgsmål til dit abonnement eller dine regninger, skal du kontakte vores kundeservice, der sidder klar til at hjælpe dig.

Intet resultat

Er du i tvivl om, hvilket produkt du skal vælge? Indtast dine oplysninger herunder, så ringer en salgsmedarbejder dig op hurtigst muligt. Har du spørgsmål til dit abonnement eller dine regninger, skal du kontakte vores kundeservice, der sidder klar til at hjælpe dig.

Opsigelse hos nuværende udbyder

 

Når du bestiller internet, skal du huske at opsige din internetforbindelse hos din nuværende udbyder, så du ikke betaler til to forbindelser.

I de tilfælde hvor vi ikke kan oprette en forbindelse til dig, før du har opsagt din nuværende, modtager du en e-mail fra os med information om, hvad du skal gøre. 

Sådan opsiger du internet via fibernet

Du har ofte 30 dages opsigelse, når du er ude af din bindingsperiode, der typisk er på 6 måneder. Vi anbefaler, at du opsiger din internetforbindelse hos din nuværende udbyder samme dag, som du bestiller internet hos Norlys. 

Når du bestiller internet hos os, har du også mulighed for at vælge en ønsket startdato, hvis du f.eks. allerede har opsagt dit nuværende abonnement, eller hvis du ønsker en startdato, der er længere ud i fremtiden end 30 dage.

Har du spørgsmål, eller er du i tvivl om, hvordan du opsiger dit internet hos din nuværende udbyder, er du velkommen til at kontakte kundeservice.


Sådan gør du
Du kan nemt og hurtigt opsige dit internet hos din nuværende udbyder, hvis du benytter denne guide og vores mail-skabelon:

  • Benyt vores mail-skabelon og kopier teksten ind i din egen e-mail (se skabelonen nedenfor).
  • Udfyld felterne i skabelonen med dine egne oplysninger.
  • Send mailen til den mail-adresse, der er skrevet ud for din udbyder i tabellen længere nede på siden.


Mail-skabelon
Du skal kopiere teksten nedenfor og indsætte i din e-mail til din nuværende udbyder. Husk at udfylde alle felterne.

Hej [Indsæt navn på din nuværende udbyder]

Jeg ønsker pr. dags dato [indsæt dato] at opsige mit internetabonnement hos jer.

Samtidig ønsker jeg, at mit markedsføringssamtykke tilbagekaldes, således at I ikke længere må kontakte mig med yderligere tilbud eller produkter.

Mine oplysninger er følgende:

  • Navn: [Indsæt fulde navn]
  • Adresse: [Indsæt din adresse]
  • Postnummer og by: [Indsæt postnummer og by]
  • Kunde/Kontonummer: [Indsæt kunde-/kontonummer – du finder nummeret på din regning eller ordrebekræftelse fra din nuværende udbyder]

Bekræft gerne hurtigst muligt, at I har modtaget min opsigelse via e-mail.

Med venlig hilsen
[indsæt fulde navn]


Find mail til din nuværende udbyder
Når du har udarbejdet din mail med din opsigelse til din nuværende udbyder, skal du sende den afsted til din udbyder. Find din udbyder på listen og kopier mail-adressen ind i ’Til’ feltet i din mail.

Sådan opsiger du internet via kabelnet

Du har ofte 30 dages opsigelse, når du er ude af din bindingsperiode, der typisk er på 6 måneder. Vi anbefaler, at du opsiger din internetforbindelse hos din nuværende udbyder samme dag, som du bestiller internet hos Norlys.

Når du bestiller internet hos os, har du også mulighed for at vælge en ønsket startdato, hvis du f.eks. allerede har opsagt dit nuværende abonnement, eller hvis du ønsker en startdato, der er længere ud i fremtiden end 30 dage.  

Har du spørgsmål, eller er du i tvivl om, hvordan du opsiger dit internet hos din nuværende udbyder, er du velkommen til at kontakte kundeservice


Sådan gør du
Du kan nemt og hurtigt opsige dit internet hos din nuværende udbyder, hvis du bruger denne guide og vores mail-skabelon:

  • Benyt vores mail-skabelon og kopier teksten ind i din egen e-mail (se skabelonen nedenfor).
  • Udfyld felterne i skabelonen med dine egne oplysninger.
  • Send e-mailen til den mail-adresse, der er skrevet ud for din udbyder i tabellen længere nede på siden.


Mail-skabelon
Du skal kopiere teksten nedenfor og indsætte den i din mail til din nuværende udbyder. Husk at udfylde alle felterne.

Hej [Indsæt navn på din nuværende udbyder]

Jeg ønsker pr. dags dato [indsæt dato] at opsige mit internetabonnement hos jer.

Samtidig ønsker jeg, at mit markedsføringssamtykke tilbagekaldes, således at I ikke længere må kontakte mig med yderligere tilbud eller produkter.

Mine oplysninger er følgende:

  • Navn: [Indsæt fulde navn]
  • Adresse: [Indsæt din adresse]
  • Postnummer og by: [Indsæt postnummer og by]
  • Kunde/Kontonummer: [Indsæt kunde-/kontonummer – du finder nummeret på din regning eller ordrebekræftelse fra din nuværende udbyder]


Bekræft gerne hurtigst muligt, at I har modtaget min opsigelse via e-mail.

Med venlig hilsen
[indsæt fulde navn]

Find mail til din nuværende udbyder
Når du har udarbejdet din mail med din opsigelse til din nuværende udbyder, skal du sende den afsted til din udbyder. Find din udbyder på listen og kopier mail-adressen ind i ’Til’ feltet i din mail.

  • YouSee: kundeservice@yousee.dk
  • Telenor: kundeservice@telenor.dk
  • Kviknet: kundeservice@kviknet.dk
  • Telia: bredbaandprivat@telia.dk
  • DanskNet: kundeservice@dansknet.dk
  • FastSpeed: kundeservice@fastspeed.dk
  • Hiper: kundeservice@hiper.dk
  • Fullrate: kundeservice@fullrate.dk