Fortrydelse & opsigelser

Har du enten fortrudt din bestilling af et produkt eller en service, eller ønsker du at opsige din aftale, så klarer vi det nemt og hurtigt.

Har du fortrudt din bestilling?

Op til 14 dage efter du har modtaget din kvittering for det produkt eller den service, som du har bestilt hos Norlys, kan du fortryde dit køb.

For at anvende din fortrydelsesret, skal du ringe til os på 7015 1670.

 

Vil du opsige din aftale?

Ønsker du at opsige din nuværende aftale, skal du ringe til os på 7015 1670.

Ofte stillede spørgsmål

Jeg skal flytte, hvad skal jeg gøre?

Hvis du skal flytte og ønsker at medtage din elaftale fra Norlys, skal du ikke opsige din aftale, men i stedet melde en flytning til os.  

Du kan melde din flytning her eller kontakte os på telefon 70151670.  

Hvornår kan jeg opsige min aftale?

Hvis du ønsker at opsige din aftale i forbindelse med en fraflytning fra en lejebolig, kan du opsige din aftale når som helst, dog tidligst to måneder frem i tiden og senest fem dage tilbage. Du kan opsige din aftale her 

Vær dog opmærksom på, at hvis du bor til leje, kan der være en hæftelsesdato jf. din lejekontrakt.  

Hvis du ønsker at opsige din aftale i forbindelse med et skifte til anden leverandør, skal du tage kontakt til anden leverandør, hvorefter aftalen med Norlys automatisk vil blive opsagt.  

Vær opmærksom på, om din aftale er underlagt en bindingsperiode. Såfremt du har et produkt med binding og opsiger aftalen indenfor bindingsperioden, vil du blive opkrævet et gebyr.  

Hvis du ønsker at opsige din aftale i forbindelse med et ejerskifte, kan du opsige din aftale når som helst, dog tidligst to måneder frem i tiden og senest fem dage tilbage. Du kan opsige din aftale her.  

Vær dog opmærksom på, at hvis du er ejer, skal vi bruge navnet på køber for at kunne opsige aftalen. 

Hvad sker der, når jeg har opsagt min aftale?

Efter et par uger, og maks seks uger efter opsigelse, vil du modtage en slutopgørelse fra os. Du kan enten få penge tilbage eller modtage en sidste opkrævning. Det afhænger af, om du har haft en større eller mindre forbrug, end du har betalt forud for på din sidste regning.  

Skal du flytte?

Hvis du skal flytte, så skal du ikke opsige din aftale, men i stedet melde din flytning til os.

Klik her for at melde din flytning.