Har du spørgsmål til tjoose appen?

Som energikunde hos Norlys har du gratis adgang til tjoose rabat app. Hent appen og få 10 til 50% rabat på alt det der gør hverdagen ekstra sjov.

Find svar på spørgsmål til tjoose rabat-app

Koster det noget at hente tjoose appen?

Nej, som Norlys energikunde har du gratis adgang til tjoose appen, og du kan bruge den helt gratis så længe du er energikunde hos Norlys.

Hvordan får jeg tjoose appen?

Hent tjoose appen i App Store eller Google Play. Vælg "Norlys Login" og log på med dit mobilnummer. Herefter modtager du en bekræftelseskode på sms, som du skal bruge til aktivering af appen. Du har nu adgang til at få rabat.

Hvor kan jeg se hvilket mobilnummer jeg har angivet til Norlys?

Log ind på Mit Norlys. På "Profil" siden kan du under "Stamoplysninger" se hvilket mobilnummer, du har angivet til Norlys. Har du ikke angivet et mobilnummer, eller ønsker du at ændre det til et andet mobilnummer, skal du gøre dette og trykke "Opdater".

Ved tilføjelse eller ændring af mobilnummer kan der gå op til 20 min., før tjoose appen har modtaget de nye informationer og du dermed kan fortsætte dit login.

Jeg har fået nyt mobilnummer. Hvordan opdaterer jeg det?

Log ind på Mit Norlys. På "Profil" siden kan du under "Stamoplysninger" se hvilket mobilnummer, du har angivet til Norlys. Ønsker du at ændre det til et andet mobilnummer, skal du gøre dette og trykke "Opdater".

Ved ændring af mobilnummer kan der gå op til 20 min., før tjoose appen har modtaget de nye informationer og du dermed kan fortsætte det login.

Jeg har opdateret mit mobilnummer hos Norlys og er blevet logget ud af tjoose appen?

Hvis du har registeret et nyt mobilnummer hos Norlys, vil du automatisk blive logget ud af tjoose appen. Du skal derfor logge ind på ny med dit nye mobilnummer.

Kan jeg invitere min husstand til tjoose appen?

Ja, du kan invitere én person fra din husstand, som også får gratis adgang til tjoose appen.

Du invitere personen direkte inde fra tjoose appen. I højre hjørne skal du vælge "Inviter familiemedlem" og følge anvisningerne.

Hvor kan jeg få rabat med tjoose appen?

I tjoose appen kan du på et interaktivt kort se alle de steder du kan få rabat. Du kan få rabat i både fysiske butikker og i webshops.

Hvordan får jeg rabat?

Det hele foregår gennem tjoose appen.

For at få rabat i fysiske butikker, skal du blot fremvise din tjoose app når du skal betale. Så fratrækkes rabatten direkte på din regning. Ved enkelte partnere skal du købe billet via et link i appen (eksempelvis Tivoli Friheden).

For at få rabat i webshops, skal du på partnerens profil klikke på "OPNÅ RABAT", og følge anvisningerne.

Min tjoose app virker ikke, hvem skal jeg kontakte?

Hvis du oplever problemer med tjoose appen skal du kontakte tjoose:

Tjoose kundeservice: 89 87 54 79

Åben alle hverdage mellem kl. 9.00 - 17.00

Du kan også sende en e-mail: norlys@tjoose.com

Hvad sker der med appen, hvis jeg ikke længere er Norlys energikunde?

Hvis du ikke længere er Norlys energikunde, kan hverken du eller den person fra din husstand, som du har inviteret, logge ind og bruge tjoose appen gratis.